Wednesday, March 12, 2008

Gema Puisi Artistik 2008 @ NYJC

Pertama sekali, saya ingin mengucapkan alhamdulillah kepada yang Maha Esa. Kejayaan kami tidak akan tercapai tanpa kehendakNya. Kami mendapat tempat ketiga dalam peraduan tersebut. Saya cukup bangga dengan semua yang menyertai kerana berani menyampaikan persembahan walaupun hanya diadakan 2 atau 3 latihan. SYABAS! Sebelum persebhan kami, kami semua gementar dan kelam-kabut kerana ada yang belum habis berdandan. Saya geli hati apabila menganang kembali aksi-aksi kami. Semasa persembahan, saya tersilap dan juga ada seni kata yang saya terlupa tetapi semuanya tetap berjalan dengan lancar. Kemenangan itu tidak beberapa penting sebenarnya. Yang penting, kami semua dapat satu pengalaman yang baru. Kemenangan ini juga tidak disangkakan. Tanpa kerja keras semua pihak, kemenangan ini tidak akan menjadi satu kenyataan.

No comments: